Profesionální masáže v salonu Daniell na Suchdole nebo v pohodlí vašeho domova či firmy.

Masér Jan Mazanec

Salon Daniell
Uzoučká 1028/3
165 00 Praha - Suchdol
+420 605 271 667
masaze.mazanec@gmail.com

Jak se nejrychleji objednat na masáž?

31.05.2017 21:30

Milí klienti, vzhledem ke stále zvyšujícímu se zájmu o mé služby jsem upravil možnosti obejdnání na masáže. Na stránce Objednání najdete všechny cesty, prostřednictvím kterých mě můžete kontaktovat a také hodiny, kdy jsem vám jsem schopen odpovědět obratem.

Reference

P. Mazanec byl tak ochotný, že mě pomohl od bolesti zad i ve státní svátek. Moc děkuji za příjemnou masáž, ochotu. Mohu jen doporučit a těším se na další návštěvu.
Ivana Šíchová

 Více referencí

 Hygienická opatření při dojezdu k vám.

  • Kromě vydezinfikovaného lehátka používám pouze jednorázové hygienické pomůcky.
  • Před zahájením masáže si umyji a vydezinfikuji ruce.
  • Po masáži si umyji ruce a vydezinfikuji stůl a vše potřebné.
  • Vyhodím jednorázový materiál včetně roušky, která byla určena jen po dobu masírování.

Proč masáž domů?

  • Šetří váš čas.
  • Je dostupná i méně mobilním klientům, např.seniorům.
  • Po masáži nikam neodcházíte. Máte prostor na odpočinek v pohodlí domova.

Office masáže

Nabízím své služby i firmám v místě jejich působiště.